Klacht POSTNL: Pakket ondanks gegevens, niet bekend bij post.nl

Klachtnummer
# 312175
Gebruiker
Candycrush
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 4 juli is mijn ligt mijn pakket bij NLAMSA volgens de gegevens. Vanaf die dag staat de verzending stil. Bij post.nl geprobeerd om met de trackingsgegevens mijn pakket op te sporen, maar de code is bij hun niet bekend?? Waar is mijn reeds betaalde pakket gebleven.

De oplossing

Zorg dat mijn pakket opgespoord wordt en lever het bij mijn huisadres af.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Riemersma,

    Het spijt me om te vernemen dat er geen informatie over dit pakket te vinden is. Ik hoop dat u het pakket inmiddels nog heeft ontvangen.

    Mocht dit niet het geval zijn. Zou u mij dan nog de code willen sturen die u van de afzender heeft ontvangen? Ik wil dit graag nog een keer voor u bekijken.

    Ik zie uw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Candycrush
    Datum
    Hallo, fijn dat u reageerd. Ik heb foto’s gemaakt van de gegevens die ik heb. Hoop dat hierdoor alles duidelijk wordt. Ook het track&trace nr. staat hierop. Vr.gr.s.riemersma
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Riemersma,

    Vriendelijk bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik ben bang dat ik spijtig nieuws voor u heb; we hebben uw zending ontvangen maar helaas retour moeten sturen omdat de barcode niet ingescand kon worden.
    Mijn excuses voor het ongemak. Ik wil u verzoeken contact op te nemen met de afzender - mogelijk kan deze u voorzien van een passende oplossing.

    Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Tycho
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen