Opgelost door POSTNL: Pakket onnodig retour gestuurd naar afzender

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 389500
Gebruiker
Gebruiker1539983037
Datum
0 reacties

Details

De klacht

PostNord Denemarken heeft een pakket doorgegeven aan PostNL. Via PostNord weet ik dat alle adresgegevens en contactgegevens akkoord zijn. Ik kon het pakket niet vinden in de PostNl app en heb met veel moeite een telefoonnummer van PostNl gevonden en gebeld. Hr Armand Witschot informeerde me dat het pakket retour wordt gestuurd naar Denemarken. Het staat nog bij PostNl maar men doet geen enkele moeite dit proces te keren. Doet me denken aan de paarse krokodil achter de loketmedewerker.

De oplossing

Ik kan middels een mail met tracking- en barcode aantonen dat het pakket voor mij bedoeld is. Het moet niet geretourneerd worden maar gewoon afgeleverd op mijn adres.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1539983037
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is geleverd en er is een toelichting gegeven.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen