Klacht POSTNL: Pakket onterecht retour gestuurd

Klachtnummer
# 480612
Gebruiker
Loek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket uit het buitenland besteld, dit is bij een retail point gebracht om op te halen, maar ik ben hier niet van op de hoogte gesteld. Nu controleer ik de track en trace die ik van de verzender heb gehad handmatig en kan ik zien dat het pakketje 2 dagen geleden retour is gestuurd omdat ik het niet heb opgehaald. Ik heb echter nooit bericht gehad dat ik het op kon halen.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn pakket alsnog bij mij terecht komt, of dat ik geld terug krijg om nogmaals de verzend kosten mee te kunnen betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Inmiddels zie ik dat u ook telefonisch contact met ons heeft gezocht over deze kwestie. Wij kunnen er helaas niet voor zorgen dat het pakket nogmaals bij u wordt aangeboden. U zult contact moeten leggen met de afzender voor een passende oplossingen in deze kwestie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen