Klacht POSTNL: Pakket onterecht retour gestuurd

Loek

Ik heb een pakket uit het buitenland besteld, dit is bij een retail point gebracht om op te halen, maar ik ben hier niet van op de hoogte gesteld. Nu controleer ik de track en trace die ik van de verzender heb gehad handmatig en kan ik zien dat het pakketje 2 dagen geleden retour is gestuurd omdat ik het niet heb opgehaald. Ik heb echter nooit bericht gehad dat ik het op kon halen.

Ik wil graag dat mijn pakket alsnog bij mij terecht komt, of dat ik geld terug krijg om nogmaals de verzend kosten mee te kunnen betalen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Inmiddels zie ik dat u ook telefonisch contact met ons heeft gezocht over deze kwestie. Wij kunnen er helaas niet voor zorgen dat het pakket nogmaals bij u wordt aangeboden. U zult contact moeten leggen met de afzender voor een passende oplossingen in deze kwestie.