Klacht POSTNL: Pakket ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 474988
Gebruiker
Memo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste lezer,

Track & trace: RR076694015RU
Pakket bij: NLAMSA (sinds 24 aug)

Ik heb twee maal contact opgenomen met de klantenservice van PostNL. Ook heb ik contact opgenomen met de zender. Het blijkt dat de label/etiket verkeerd is.

Ik zou het fijn vinden als dit wordt gecorrigeerd.

Bedankt

De oplossing

Graag z.s.m. tot een oplossing komen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het adres of label bleek inderdaad onleesbaar, waardoor het pakket retour is gezonden. De exacte reden van retour zal op het pakket aangegeven staan. U kunt het best contact opnemen met de afzender, voor het alsnog ontvangen van het pakket. De afzender kan bij de eigen postorganisatie terecht voor meer informatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Memo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen