Klacht POSTNL: Pakket onvindbaar

love.horses

Ik moet een pakket ontvangen uit België. Mijn pakket is al 1 week onderweg sinds Maandag 26 September. Aangemeld op 24 september sinds nu geen update en blijkt het nooit zijn aangekomen bij postnl. Terwijl het samenwerkingsverband met mondiarelay track en tracé staat overhandigd aan het agentschap dus dit moet postnl zijn. Want het is geduurd naar het depo. Nu blijkt dat de verzendlebel is verlopen van postnl maar in de track en tracé van mondiarelay niks te zien alleen dat onderweg is. Mondiarelay niet bereikbaar ook de andere partner hermes heeft werkelijk waar geen idee spant niks samen niks te zien op allebij mijn track en tracé want niet vindbaar. Afzender lukt ook geen contact met mondiarelay te hebben. Nu zit ik dus met mijn vermiste pakket zo benoem ik het maar wanneer wordt dit geleverd? Want het is wel degelijk afgegeven bij postnl. En nu wordt de verzender aansprakelijk gesteld aan de verlopen verzendlebel teerwijl dit is gemaak door mondiarelay. Vindt persoonlijk het postbedrijf is verantwoordelijk nu.

Gaat uitzoeken waar dit pakket is afgegeven bij postnl en dit pakket bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich hier zorgen over maakt. Ik zie helaas sinds 24 september ook geen verdere update in de status. Omdat dit te lang duurt, adviseer ik u om dit nogmaals te melden bij de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is de de opdrachtgever voor de verzending van het pakket en kan een onderzoek laten instellen via zijn of haar lokale postdienst.