Opgelost door POSTNL: Pakket onvindbaar

Rober

Mijn pakket is op een andré addres afgegeven maar staat wel mijn addres onder vermeld blijkt door een cijver in de post code van 2263ch staat 2264ch. En tog staat wel mijn straat naam en huisnummer vermeld als afgegeven en post nl zegt ze werken met huis nummer en post code dus ze weten niet welke addres is afwegen stuur me naar afzender afzender zegt kan de addres niet agterhalen om ze te vragen pakketten te retourneren want het staat met mijn addres dus alleen chauffeur weet waar afgegeven zo van kashe. Naar de muur tussen post nl en afzender gestuurd post nl kan niks doen hoop je genoeg hier mee geholpen te hebben

Ik Will of mijn produckt of mijn geld terug

Rober
    Ik heb na geken op de post code 2264Ch komt geen nummer 245 voor dus hoe heb post nl überhaupt het pakket kunnen afleveren dus hoe moeilijk kan het zijn om post nl de chauffeur in kwestie te stellen waar het pakket is nee ze versturen je naar afzender voor vraag terwel als hun hun werk zou doen zou het pakket terug gestuurd moeten worden naar afzender bij verkeerde post code en want waneer je afzender spreek hij weet ook niet waar pakket is gebleven dus
    Geachte heer Robert,

Begrijp ik het goed als uw zending niet op het correcte adres is geleverd?
    Ik wil dit graag even voor u uitzoeken en daarvoor ontvang ik graag de Track & Trace code.

Hopelijk kan ik u daarna snel verder helpen.

Bart
    Rober
    Het probleem is opgelost post nl heeft het gevonden en terug gestuurd naar afzender en afzender heeft het voor mij opgestuurd ik wil klachtenkompas hartijlijk bedanken voor jullie hulp want toen jullie mij hadden gebeld dat jullie het gaat uitzoeken voor mij werd het volgende dag aan mij gemeld door post nl dat ze het probleem hadden gevonden dus dank u wel klachtenkompas dikke pluimpje
    Rober
    Dit is eerste keer dat ik klachtenkompas heb mee mogen maken en bij mij verdienen ze een 10 + mijn probleempje is meteen opgelost jullie zijn top zeker zo blijven