Klacht POSTNL: Pakket op afgeleverd buren terwijl niet het geval

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335823
Gebruiker
Gebruiker1538421300
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is op 19 oktober een pakket aangeboden toen ik niet thuis was en geaccepteerd door mijn buurman. Toen de bezorger boven aankwam bleek het pakket te groot en heeft hij het pakket toch niet aangenomen. Toen wij thuis kwamen vond ik een briefje in de bus met dat het pakket bij de buurman zou zijn.

Niets bleek minder waar. Na contact met PostNL werd aangegeven dat mijn pakket de volgende dag aangeboden zou worden. Er is een week voorbij gegaan en het pakket bleef uit.

Toen werd mij verzocht om contact op te nemen met de verzender. Die bleek echter anoniem te zijn. Dus ik kon niets en PostNL wilde niets voor mij doen. Ik ben namelijk geen klant als ontvanger. De verzender is enkel de klant. Nu 2 maanden later is dit pakket nog niet geleverd en ik heb geen idee wat er mee gebeurd is.

Wij zijn op 12 oktober gehuwd en denken dat het een cadeau was dat opgestuurd is. Het blijft echter gissen want wij hadden niets besteld..

De oplossing

Uitzoeken waar dit pakket vandaan kwam. Omgekeerde track and trace..

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas ben ik u genoodzaakt te vermelden dat de eerder verstrekte informatie klopt. Enkel de afzender kan een navraag starten bij PostNL, daar er enkel een overeenkomst is tussen de afzender en PostNL. Het is derhalve niet mogelijk voor u als geadresseerde, een navraag te starten bij PostNL.

    Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1538421300
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing maar er wordt om geen moeite gedaan om verder te kijken naar de mogelijkheden. Ik ben echt zeer ontevreden. Overigens ook mooi dat ik hiervoor bij PostNL geen klacht kon indienen omdat er geen klacht is. Dit valt allemaal binnen de voorwaarden. Maar de vraag waar mijn pakket gebleven is die is nooit beantwoord...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen