Klacht POSTNL: Pakket op afhaalpunt en niet in mijn brievenbus met dank aan bezorger POSTNL

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369680
Gebruiker
Jasmijn
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket bezorgd op verkeerde locatie, nog niets ontvangen. Pakket van AboutYou is ipv naar mijn huisadres bezorgd op een afhaalpunt van PostNL welke ik niets eens zelf heb kunnen selecteren bin AboutYou. Op deze site is slechts enkel het huisadres mogelijk. Een medewerker van PostNL heeft het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt ver buiten mijn woonplaats en in een andere Provincie. Herhaaldelijk contact met de o zo prettige klantenservice. Of ik al ben langsgeweest bij het afhaalpunt. 100 duizend keer de procedure uitleggen maar zich er zelf niet aan houden. PostNL afdeling onderzoek zou mij binnen 24 uur terugbellen. Nog niet gehoord, ruim 40 uur verder. En wederom wordt aangeboden een onderzoek te starten. Beste PostNL waar blijft mijn pakket?? Van service bij de klantenservice is absoluut geen sprake. Men wil niet helpen maar wat als jullie als PostNL zelf de procedures al niet volgen....dan mag de klantenservice hier oom van afwijken maar nee. Veel beloven en niets geven.....AboutYou verwijst naar PostNl, o zo gemakkelijk dus PostNL maakt vaart en kom met mijn pakket! ASAP

De oplossing

Waar blijft mijn pakket/zending van AboutYou. Ik wil het ASAP ontvangen. En compensatie voor héél veel bellen met de beste klantenservice van het land. Pakket kwijt, verkeerd bezorgd en ik sta met lege handen. Los dit op!

3 reacties

  1. Auteur
    Jasmijn
    Datum
    Gebeld door een medewerkster van PostNL. Mededeling: wordt het pakket opgehaald vanaf de verkeerde bezorglocatie, dat lukt vandaag niet meer, en zaterdag 8 juni op woonadres aangeboden.
  2. Auteur
    Jasmijn
    Datum
    Beste PostNL, wat ben ik toch ontzettend blij met jullie uitstekende service. Jullie blinken hier in uit! Het pakket bleek vanochtend nog op het afhaalpunt in #050 te liggen. Het is vanmiddag weliswaar opgehaald maar waar blijft het nu dan? en mevrouw klantenservice: u wist het al.....mij aan het lijntje houden en vertellen dat de postbezorger vandaag tussen 12:00-18:00 uur nog langs zou komen. nou, nee dus! Dus de medewerker van team navragen/onderzoek, mevrouw Y komt haar beloftes eveneens niet na die gemaakt zijn op donderdag 6 juni 12:55 uur. het pakket zou niet meer op 6 juni maar op 7 juni opgehaald worden van locatie en aangeboden op mijn thuisadres op 7 juni 2019. Hele dag thuis geweest, afspraken verzet. PostNL, waar blijft in hemelsnaam mijn pakket??
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket nog steeds niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om erachter te komen waarom dit pakket nog steeds niet bezorgd is, is aanvullend onderzoek vereist. Dit onderzoek kan alleen worden opgestart door de afzender. U kunt daarom het beste contact opnemen met de afzender hierover.

    Ik hoop oprecht dat uw pakket gauw alsnog bezorgd wordt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jasmijn
Datum
Uiteindelijke oplossing Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket nog steeds niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Om erachter te komen waarom dit pakket nog steeds niet bezorgd is, is aanvullend onderzoek vereist. Dit onderzoek kan alleen worden opgestart door de afzender. U kunt daarom het beste contact opnemen met de afzender hierover. Ik hoop oprecht dat uw pakket gauw alsnog bezorgd wordt. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice Dit is onze laatste reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry