Opgelost door POSTNL: Pakket op de grond bij de buitendeur gezet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403377
Gebruiker
JTMK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag is een pakketje bezorgd met track&trace. Het pakketje is op de grond bij de voordeur neergelegd. Het pakketje is niet voor niets met track&trace verstuurd en ik verwacht, wanneer het niet door de bus kan, dit niet op de grond bij de voordeur wordt neergelegd zodat een ieder die langsloopt het mee had kunnen nemen. Het drama begon al dat track&trace gisteren stagneerde en het niet te volgen was, het bleef "steken". Dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurt. Schande, schande, schande. Zo ga je niet met poststukken om.

De oplossing

De betreffende postbode er op aanspreken en excuus.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van dit pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u een andere voorstelling bij de bezorging had. Het achterlaten van pakketten is uiteraard niet de bedoeling van de bezorging. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JTMK
Datum
Uiteindelijke oplossing
De postbode is op zijn gedrag aangesproken en heeft persoonlijk zijn excuus aangeboden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen