Klacht POSTNL: Pakket op onveilige plek achtergelaten zonder dit aan mij door te geven

Noël

Pakket is bij de voordeur gelegd, zonder bericht. Ik had voor een ander bezorgmoment willen kiezen, omdat ik wist dat ik niet thuis zou zijn. Echter kreeg ik deze optie nergens te zien. Vanwege een hele akelige burenruzie is mijn pakket bij de voordeur door de buren kapot gemaakt. Dit is nu juist precies de reden waarom ik had willen aangeven het pakket op een ander moment te laten bezorgen. Nu is mijn pakket vernield.

Een excuses voor de onprofessionele bezorging en slechte (ontbrekende) communicatie.

Wat naar om te horen dat uw buren uw pakket hebben vernield, nadat het door onze bezorger het pakket onbeheerd achter heeft gelaten. Het is zeker niet de bedoeling dat bezorgers pakketten onbeheerd achterlaten. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger daarop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres