Klacht POSTNL: pakket op polderstraat 5 breda bezorgt in plaats van polderstraat 35

marcojansen

Vanwege een fout mijnerzijds - ik heb als adres opgegeven polderstraat 5 4815 AG Breda in plaats van polderstraat 35 4815 AG Breda, is een door mij besteld pakket van firma smeerwinkel.nl op het eerstgenoemde adres afgeleverd om 15.08 uur donderdag 11 februari 2016.

Ik ben gaan vragen bij de mensen op polderstraat 5, maar die beweren niets gekregen te hebben. Kan ik een uitdraai krijgen waar het pakket is afgeleverd?
Is er voor getekend en door wie?

Zendingnummer tracking = 3SMYPA979405729

Ik wil graag weten of het pakket ook daadwerkelijk bij polderstraat 5 is afgeleverd. Of bij hun buren. Is er voor getekend? zo ja , dan zal ontkennen moeilijk worden voor de bewoners

Geachte heer Jansen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat uw zending per ongeluk verkeerd geadresseerd was. Volgens de statusinformatie is de zending afgeleverd op dat adres, echter geven de bewoners aan niets te hebben ontvangen en u wilt graag een uitdraai daarvan. Ik wil u hier graag verder over informeren.

Volgens mijn gegevens is deze zending inderdaad afgeleverd op huisnummer 5. Aangezien dit een zending betreft waarbij niet getekend hoeft te worden, is het helaas niet mogelijk om precies na te gaan of het daar ook daadwerkelijk is afgeleverd. Ik kan je hier niet verder mee helpen. Mijn excuses.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene
    PostNL