Klacht POSTNL: Pakket op straat afgeleverd ipv binnen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 361212
Gebruiker
DizzzyD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket van 20KG wordt bij tuindeur op de grond gezet. Voor mijn vriendin (wegend 50KG) is dit gewoon te zwaar. Gevraagd aan de pakketbezorger om dit binnen te zetten, maar deze ging hier niet op in. Hierdoor moest mijn vriendin het pakket al rollend naar binnen draaien. Schandalig.

De oplossing

1) Wil dat Postnl de bewuste pakketbezorgen aanspreekt op deze slechte service

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me uiteraard voorstellen dat het voor uw vriendin niet prettig is om een zwaar pakket te moeten tillen. Een reguliere pakketbezorger mag echter niet bij klanten binnen komen en hoeft geen pakketten in huis te zetten. Wij bezorgen tot aan de deur.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DizzzyD
Datum
Uiteindelijke oplossing Leveren tot de deur is iets anders dan leveren tot de tuindeur. Een verschil van 12 meter. Uit uw reactie begrijp ik echter dat er geen service van PostNL verwacht hoeft te worden. (Postbezorger moet toch minimaal een steekwagen bij zich hebben?). Voor mij een reden om ook een klacht bij de leverancier te leggen. Als ik daar wederom iets moet bestellen eis ik dat dit via een andere partij loopt dan PostNL. PostNL heeft kennelijk nooit van steekwagens en service gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad