Klacht POSTNL: pakket op verkeerde adress bezorgd

mnawi

Ik heb een pakket gepost naar Denmark. Door de fout van postnl de pakket inplaats van de adres naar Denmark, terug naar mijn zelf gekomen.

Contact opgenomen met postnl, ze vertelde dat ik het pakket opnieuw moet gaan posten dus ook opnieuw 9 euro betalen. De geld dat ik eerder heb betaald krijg ik terug.

Het is inmiddels 5 weken geleden en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Ik vind het vervelend om 100 keer te bellen voordat je je geld terug krijg.

z.s.m mijn geld terug sturen.

Geachte heer/mevrouw Nawzadi,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket ter waarde van € 9,- heeft gestuurd naar Denemarken, welke helaas weer bij u is bezorgd. Mijn excuses in ieder geval hiervoor. Tevens geeft u aan dat u hierover contact heeft gehad met onze klantenservice en dat u restitutie is beloofd. Op basis van uw gegevens heb ik gekeken wat hier de status voor was, maar helaas kan ik dit niet terugvinden in het systeem.

Kunt u aangeven, wanneer u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en of het poststuk voorzien was van een sticker? Dan kan ik voor u kijken wat hiervoor de verdere stappen kunnen zijn.

Ik hoor het graag van u.

Femke
    Klantenservice PostNL