Klacht POSTNL: Pakket opnieuw niet bezorgd

Jeroen

Voor de 2e keer in korte tijd wordt een pakket 'zogenaamd' bezorgd of afgegeven bij een PostNL afhaalpunt, terwijl dit niet zo is. Vervolgens neem ik contact op met hun klantenservice maar zij verwijzen je direct naar de afzender. Die moet maar een claim opstarten en het incident bij PostNL melden. De eerste keer niet zo'n probleem omdat het een Nederlands bedrijf betrof maar ditmaal komt het pakket uit China. Ook nu wordt weer verwezen naar het Chinese bedrijf. Ik vind dit echt geen stijl van een bedrijf als PostNL. Nu mag ik me weer in allerlei bochten wringen omdat PostNL zijn zaakjes niet op orde heeft. Ik heb notabene een 'Track and Trace' nummer waarop het pakket exact te volgen is. Lijkt me een kleine moeite om te bekijken wat hier in aan de hand is. Bespaart mij een moeizaam handen-en-voeten gesprek met de Chinese afzender.

Aan de hand van het track-and-trace nummer achterhalen wat er met mijn pakket is gebeurd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket uit het Buitenland bezorgd zou zijn bij een PostNL-locatie, maar daar niet aanwezig is. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het pakket op 26 juni, om 13:12 bij de Primera op de Korreweg 190, in Amsterdam gebracht.

- Wie is de afzender van het pakket?
    - Kunt u omschrijven hoe de inhoud eruit ziet?

Jeroen
    Bedankt voor uw snelle bericht. Blij te lezen dat het pakketje niet helemaal zoek is. Ik heb een multimedia player besteld via Aliexpress. De afzender is Shenzhen Yojia uit China. Mijn pakketje zou overigens afgeleverd moeten worden bij de Primera aan de Korreweg 190, 9715 AL te Groningen. Dat is tevens het adres dat op mijn afhaalbericht staat die ik op 20 juni ontving. Groet, Jeroen.
    Jeroen
    Goed nieuws. Ik ben vanochtend opnieuw naar het afhaalpunt gegaan en nu ligt mijn pakket er wel. Bedankt voor uw tijd en een fijne dag.