Klacht POSTNL: Pakket Pakjegemak, status afgeleverd maar niet op locatie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 22242
Gebruiker
dhr Kort
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een pakket laten bezorgen met Pakjegemak. Status staat op afgeleverd maar is niet beschikbaar op de afhaallocatie. Al twee keer langs geweest. Niet echt een "gemak".

De oplossing

Ik wens het correct afleveren van het pakket. Zoniet dan wil ik een schadevergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    dhr Kort
    Datum
    Pakket is alsnog bezorgd op afhaalpunt. Drie keer moeten rijden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dhr Kort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen