Klacht POSTNL: Pakket past niet door de brievenbus moet voor getekend worden is zogenaamd via de brievenbus bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555242
Gebruiker
Leonora1950
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet ontvangen, stond op de status dat het via de brievenbus is bezorgd.
Echter deze past hier niet in en er moet ook voor getekend worden.

De oplossing

De verzender is al een maand bezig met PostNL, ik heb ook een verklaring getekend dat het pakket niet ontvangen is.
De fout ligt overduidelijk bij PostNL, zij beweren dat het pakket niet traceerbaar is, en dat een vergoeding niet van toepassing is.
Ik wil gecompenseerd worden, zij zijn verantwoordelijk voor de vermissing.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden brievenbuspakje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat jammer dat online aangegeven wordt dat de zending is afgeleverd, maar u deze niet heeft ontvangen. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik dan ook een toelichting.

    Aan de hand van de barcode in ons systeem gezien dat de zending op 07-08 bezorgd is op uw adres. Omdat voor ontvangst geen handtekening nodig was, is niet te achterhalen wie de zending heeft aangenomen en is onderzoek niet mogelijk. Mijn advies is navraag te doen bij huisgenoten of eventueel buren. Mocht niemand uw zending hebben aangenomen dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender voor een oplossing, als opdrachtgever kan deze partij dan PostNL benaderen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leonora1950
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er moest wel degelijk getekend worden ( Code AD op etiket). Verder past het pakket NIET door de brievenbus, terwijl op mijn status aangegeven is dat het bezorgd is via de brievenbus ( zeer duidelijke contradictie)!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen