Klacht POSTNL: Pakket post dat verstuurd is met "verzekerd verzenden"POSTNL wordt door pakketbezorger afgetekend

Een "per verzekerde post" verstuurd waardevol pakket wordt door de POSTNL pakket bezorger zelf als ontvangen afgetekend. Brievenbus is aan de buitenzijde van het huis. POSTNL bezorgers spreken noch verstaan ABN. NA het indienen van een Formele klacht bij Directie POSTNL ben ik vele malen benaderd, bedreigt en gestalkt omdat zij "mij wilden betalen, anders ik baan kwijt". Het verschil tussen aangetekend en verzekerd verzenden kennen ze niet. POSTNL laat de bedreigingen gebeuren en doet NIETS

Formeel ingediende klacht snel behandelen
Geeisde vergoedingen verrichten
Alle drie de POSTNL pakket bezorgers op staande voet ontslaan
Bewijzen dat het nu echt eens de procedures gaat controleren in de uitvoering

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw aangetekende pakket in de brievenbus heeft gedeponeerd, en vervolgens zelf getekend heeft voor ontvangst. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er inmiddels al een dossier is opgestart over deze zaak. Mijn collega van de onderzoeksafdeling zijn bezig om dit zo correct mogelijk op te lossen. Mijn collega van de onderzoeksafdeling zal u dan ook op de hoogte houden van verdere updates.

Uiteindelijke oplossing De klacht is per aangetekende post naar CEO POST NL gestuurd en NOG NIETS is opgelost!