Klacht POSTNL: Pakket raakt ineens kwijt na een officieële klacht!!!

Retro-racer

PostNL wat maken jullie er een zooitje van!!!!!
Ik heb 16 Dec een pakket verstuurd naar België, het word 2x niet aangeboden op het afleveradres( heb contact gehad met de ontvanger)
Pakket gaat retour afzender, beland in onbestelbare stukken, na veel telefoontjes met PostNL zeggen ze alles komt goed, nu na een officieële klacht/onderzoek is het pakket ineens verdwenen in het systeem!!
Ik bestel wereldwijd spullen en zelfs uit China zonder verzendkosten en dat komt aan!!
Nu presteren jullie het als een klant 25 euro verzenkosten betaald het kwijt te raken onderweg naar België!!!!!
Dit is toch te erg voor woorden, razend ben ik!! Zoek wel een andere vervoerder voortaan!!!

Vind me pakket terug of vergoed de schade, ga maar zoeken want het ligt bij julle vanaf 22 Dec 2014 13:06 uur

Beste heer Schuurman,Ik begrijp dat dit heel vervelend voor u is en ik begrijp uw emotie. Het onderzoek heb ik er bijgehaald en zie dat er inmiddels via mail contact met u is geweest. Zoals aangegeven in deze mail is er helaas geen schadeclaim mogelijk. Mocht u toch bezwaar willen aantekenen kunt u dit doen via de geschillencommissie. Een bezwaarschrift kunt u binnen 6 weken sturen naar: Postbus 90600 2509LP DEN HAAG. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet
    Femke
    Klantenservice PostNL
    Retro-racer
    Ik heb veel gebeld met jullie 0900 nummer, is mij steeds verteld dat alles geregeld zou worden. En dat mijn pakket gewoon te traceren was! Jullie personeel weet er niets van blijkt wel,ik word al 5 weken aan het lijntje gehouden! Terwijl jullie het pakket in Breda al kwijt zijn geraakt op 23 dec 2014 om 06:36 uur, en een hele vestiging uitkammen in de middag pauze lijkt mij erg onwaarschijnlijk!! Jullie maken mijn spullen kwijt, of jullie personeel ontvreemd het uit onbestelbare stukken!
    Geachte meneer Schuurman,Ik snap dat u behoorlijk gefrustreerd bent. Helaas kan ik niet anders voor u betekenen omdat dit het een onverzekerd pakket is. Mijn collega's gaven u al aan dat u bezwaar kunt aantekenen via de geschillencommissie.
    Een bezwaarschrift kunt u binnen 6 weken sturen naar: Postbus 90600 2509LP DEN HAAG. Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetNans
    Klantenservice PostNL