Klacht POSTNL: Pakket retour naar China door fout ophaalpunt

Klachtnummer
# 195801
Gebruiker
Tjerk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket uit China is door een fout bij de Primera (ophaalpunt PostNL) retour gegaan. Ik heb een verklaring van de Primera dat het niet mijn fout is.

Ik heb gebeld met PostNL maar hier wordt geen toereikende oplossing geboden. Ik heb een zelfde klacht al hier langs zien komen en vroeg mij af of er al een betere oplossing voor geboden kan worden dan : Sorry, we doen er niks aan & een verzoek tot het opnemen van contact met de afzender. (Dit heb ik al geprobeerd maar deze is niet te bereiken)

Na het gesprek over de telefoon met PostNL & door het bericht in onderstaande link heb ik het vermoede dat PostNL opzettelijk geen actie onderneemt op deze klachten om alle kosten bij de ontvanger te leggen.

Link vorige klacht:
http://www.klachtenkompas.nl/postnl/pakket-door-fout-bij-ophaalpunt-teruggestuurd-naar-china

De oplossing

Uitleg van PostNL waarom ze hier geen actie op ondernemen, en als ze dit wel willen doen, wat de mogelijkheden dan zouden zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Blaas,

    Het spijt me dat uw pakket retour is gegaan. Ik kan dit helaas niet meer ongedaan maken. Het is mij echter niet duidelijk wat er precies is misgegaan. De link waar u naar verwijst gaat om een melding van iemand anders uit 2015. Heeft u geen afhaalbericht per post ontvangen of is er iets anders voorgevallen? Ik zou dit graag van u vernemen.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen