Klacht POSTNL: Pakket retour uit buitenland

Buitendlandspakket in November 2020 verzekerd verstuurd tot 100 euro.

Na 2 maanden onderweg te zijn geweest is er een onderzoek gestart vanuit PostNL

Na 4 maanden is het pakketje retour gekomen. Het pakketje is open geweest, grote deel van de inhoud is stuk, geopend, kapot. Niet om aan te zien..

Post Nl wilt geen vergoeding uitkeren aldus klantenservervicemedewerker “pakketje die naar dat lans toe worden gestuurd komen altijd in die staat terug, ligt aan het land”.

Hier betaal ik als klant toch niet voor? Pakket is verzeker dan verwacht ik ook een vergoedijg van de kapotte inhoud. Tevens de verzenkosten van 87,-

Vergoeding van de inhoud omdat ik ervoor heb betaald.

Vergoeding verzendkosten, pakket nooit aangekomen.

Tot op heden nog geen reactie

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat een pakket beschadigd retour is gekomen. Ik vind dat heel vervelend en namens PostNL mijn welgemeende excuses daarvoor. Via de openstaande case heb ik u een mail gestuurd waar u op kunt reageren en de benodigde informatie aanleveren. Wij zullen dan uw klacht afhandelen conform de algemene voorwaarden van PostNL. PostNL kan zich ook niet vinden in de uitspraak van de medewerker dat pakketten vanuit het buitenland altijd beschadigd retour komen.

Nogmaals mijn welgemeende excuses dat dit niet naar behoren is afgehandeld.

Vriendelijke groet,