Klacht POSTNL: Pakket retour verzonden en zoek

Marrie

Ik heb een pakket verzonden naar een bestaand adres. Het pakket is echter niet geleverd ivm een niet bestaand adres wat niet klopt dus. Het pakket is retour verzonden. Ik heb contact gehad met postnl en ze zouden een onderzoek starten ik zou daar over gebeld worden. Ik heb ook mijn adres door gegeven om het pakket retour te zenden omdat ik dit bij het verzenden niet had vermeld op het pakket. ik ben echter niet gebeld . Zelf maar weer gebeld, blijkt dat het pakket nog niet is gevonden en dat ik moest wachten tot zij mij bellen. Ik snap niet waarom het pakket zoek is volgens het track & trace nummer is het pakket ontvangen door postnl. Ook kunnen zij aan de bezorger vragen waar het pakket naar toe is (welke depot). Ik heb naast het track & trace nummer ook de omschrijving van het pakket door gegeven. Ik wil het pakket terug zodat ik deze opnieuw aan kan bieden. De inhoud is van hoge waarde en de koper wil zijn pakket met spoed wat erg begrijpelijk is.

Ik wil het pakket alsnog ontvangen. De bezorger had het pakket kunnen leveren maar niet gedaan en nou moet ik op de blaren zitten.

Geachte heer Koedam,Hartelijk dank voor uw reactie op onze site, graag bericht ik u als volgt.Volgens mijn gegevens is er inmiddels een brief naar u verzonden met de uitslag van het onderzoek. Uiteraard excuus voor het ontstane ongemak welke u heeft ervaren. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geìnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies
    Marrie
    Ik heb inderdaad een "standaard"brief ontvangen. Ik blijf het raar vinden dat het pakket vermist is omdat de bezorger heeft het als niet bestaand adres opgegeven terwijl he adres wel bestaat vervolgens kon ik volgens het track en travend zien dat het pakket is ontvangen door postnl. En ineens is het pakket verdwenen. Het pakketje kan zich zelf niet verplaatsten en daarom zie ik dit
    Marrie
    Daarom zie ik dit als diefstal. Ik ben dan ook van plan om aangifte te doen van diefstal alleen heb ik daarvoor de gegevens nodig van de bezorger. Door een schuld/diefstal van een van jullie medewerkers moet ik nou op de blaten zitten.
    Geachte heer Koedam,Ik begrijp dat u wellicht meer had verwacht van het onderzoek. Helaas is de zending, ondanks scans niet aangetroffen op één van onze locaties. Zendingen worden op bepaalde punten gescant waardoor de laatste scanlocatie te zien is. Het is niet zo dat letterlijk de hele weg te volgen is, als bij GPS.De betreffende chauffeur is overigens ook aangesproken op zijn werkwijze. Uiteraard nogmaals excuus voor het ontstane ongemak.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Francis
    Marrie
    De medewerker hierop aanspreken lost mijn probleem niet op. Want nogmaals het pakket wat terecht maar niet afgeleverd vanaf dat moment hoort het terug te gaan naar post nl. Dit is niet gebeurt en daarom vermist. Wat heeft de medewerker hiermee gedaan? Ik wil alsnog aangifte doen wegens diefstal. Hierbij heb ik de gegevens nodig van de medewerker.