Klacht POSTNL: Pakket retour wegens verboden goederen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333569
Gebruiker
A Hemels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket verstuurd naar mijn dochter in Thailand en krijg het retour omdat er een spuitbus in zou zitten. Dit is pertinent niet waar. Het pakket bevat naast wat snoepgoed en tijdschriften een rol geurstokjes, bodycream, douche schuim. Al vele malen heb ik een gelijk pakket naar haar verstuurd ook toen ze nog in China woonde. Nooit een probleem gehad en nu krijg ik het retour. Ik heb wel 60,80 betaald voor de verzending. Ik wil mijn geld terug en en bewijs van de douane dat er wel een spuitbus in zou zitten Ik heb hier bij post nl al om gevraagd maar ze zeggen mij dit niet te kunnen geven. Nogmaals, ik vind dit een zeer vreemde zaak en wil mijn geld terug. Ik heb jullie betaald voor een dienst die niet door jullie is uitgevoerd.

Annemiek Hemels
a.hemels@live.nl

De oplossing

Mijn geld terugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Hemels,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket dat u naar het buitenland heeft verstuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw verhaal begrijp ik dat deze ten onrechte retour is gestuurd, mijn excuses hiervoor. Ik heb u per briefpost een formulier gestuurd zodat mijn collega's dit uit kunnen zoeken. Vermeld altijd de inhoud, de barcode, het adres van de geadresseerde. U krijgt het formulier binnen 2 werkdagen thuis gestuurd.Zodra dit is verwekt nemen mijn collega's binnen 12 werkdagen contact met u op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A Hemels
Datum
Uiteindelijke oplossing
het restitutieformulier is reeds ingevuld maar nog geen reactie op ontvangen. Telefonisch konden ze me ook niet verder helpen bij POSTNL, echt waardeloos dit!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen