Klacht POSTNL: Pakket retour wegens verboden goederen

A Hemels

Ik heb een pakket verstuurd naar mijn dochter in Thailand en krijg het retour omdat er een spuitbus in zou zitten. Dit is pertinent niet waar. Het pakket bevat naast wat snoepgoed en tijdschriften een rol geurstokjes, bodycream, douche schuim. Al vele malen heb ik een gelijk pakket naar haar verstuurd ook toen ze nog in China woonde. Nooit een probleem gehad en nu krijg ik het retour. Ik heb wel 60,80 betaald voor de verzending. Ik wil mijn geld terug en en bewijs van de douane dat er wel een spuitbus in zou zitten Ik heb hier bij post nl al om gevraagd maar ze zeggen mij dit niet te kunnen geven. Nogmaals, ik vind dit een zeer vreemde zaak en wil mijn geld terug. Ik heb jullie betaald voor een dienst die niet door jullie is uitgevoerd.

Annemiek Hemels
a.hemels@live.nl

Mijn geld terugstorten.

Geachte heer/mevrouw Hemels,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket dat u naar het buitenland heeft verstuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw verhaal begrijp ik dat deze ten onrechte retour is gestuurd, mijn excuses hiervoor. Ik heb u per briefpost een formulier gestuurd zodat mijn collega's dit uit kunnen zoeken. Vermeld altijd de inhoud, de barcode, het adres van de geadresseerde. U krijgt het formulier binnen 2 werkdagen thuis gestuurd.Zodra dit is verwekt nemen mijn collega's binnen 12 werkdagen contact met u op.

A Hemels
het restitutieformulier is reeds ingevuld maar nog geen reactie op ontvangen. Telefonisch konden ze me ook niet verder helpen bij POSTNL, echt waardeloos dit!