Klacht POSTNL: Pakket retour zonder geldige reden

# 119814
Loubnayoussef

18-6 heb ik een pakket verzonden naar België. Dit pakket is niet afgeleverd bij de ontvanger er is geen poging gedaan om het af te leveren. Het pakket is pas 3 welen later op 7-7 heb ik het pakket weer ontvangen. Het pakket was niet beschadigd en de naam adres van de onvanger was duidelijk leesbaar. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met post nl klantenservice ook dit heeft me ruim 5 euro gekost. Ik heb via de mail een formulier ontvangen deze ingevuld en aangegeven dat ik het pakket niet wil ontvangen maar dat het pakket na de ontvanger moet. Alsnog is het pakket bij mij afgeleverd en moet ik nu opnieuw 13 euro verzendkosten betalen om het pakket nogmaals te versturen.

Graag vergoeding verzendkosten

Geachte heer/mevrouw Bouhassoun,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket heeft verzonden naar België en dat deze onterecht retour is gegaan waardoor u nu opnieuw verzendkosten moet betalen. Erg naar, mijn excuses hiervoor! Ik zie dat er al een navraagformulier naar u toegezonden is waarmee onderzocht kan worden of de reden van retour terecht of onterecht was. Ik heb u per abuis opnieuw een navraagformulier gestuurd per post, mijn excuses hiervoor! Deze kunt u vergeten. Wanneer het onderzoek start ontvangt u een bevestiging en wanneer er meer bekend is over het onderzoek dan zal hierover contact met u worden opgenomen. Het onderzoek kan maximaal 3 maanden duren. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Sarah
    Klantenservice PostNL