Klacht POSTNL: Pakket retouren bij de douana

Klachtnummer
# 412053
Gebruiker
De klacht
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb iets besteld uit het buitenland en is vastgehouden door de douane
Nu vroeg ik me af als het nu teruggestuurd kan worden.
LB098293005SG is de code

met vriendelijke groet

Gewenste oplossing

het pakket retouren en dat ik er niet voor hoef te betalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar dat u wilt dat het pakket teruggestuurd wordt. Ik kan me voorstellen dat u benieuwd bent wat de mogelijkheden zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Indien u een bericht heeft gekregen van de douane, om extra informatie aan te leveren, dan raad ik u aan om deze brief te negeren. Wanneer de douane geen reactie ontvangt binnen 30 dagen, dan wordt het pakket automatisch terug gestuurd naar de afzender.

    Mocht u geen brief van de douane ontvangen, maar wel een afhaalbericht van ons, dan raad ik u aan om het pakket niet op te halen. Wanneer een pakket niet binnen een week afgehaald wordt, dan wordt het pakket door de PostNL-locatie weer teruggestuurd naar de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen