Klacht POSTNL: pakket retourgezonden!

# 190966
Rovade43

13 september een vliegtuig model gekocht bij Diecastairplane.com(USA). Pakketje zou op 21 september j.l. aangeboden zijn bij mijn huis! Maar wegens niet aanwezig weer teruggestuurd naar Internationaal postcentrum Amsterdam. Volgens track and trace zou ik 2x een verzoek hebben gekregen om pakketje af te halen? Nu is pakketje weer naar USA teruggestuurd omdat ik niets van mij heb laten horen!
Ik was wel thuis 21 september(ben altijd thuis). Heb niets die dag gehoord(huisbel) of gezien die dag dat er een pakketje bezorgd werd. Geen bericht achtergelaten door bezorger in mijn bus. Ook geen bericht ontvangen op wat voor manier dan ook, dat ik mijn pakketje zou moeten afhalen op het internationale postcentrum in Amsterdam(en ik heb alle tijd om dat te doen en woon ook in Amsterdam). Nu kan ik weer zeker P&P betalen omdat PostNL geblunderd heeft met de bezorg/afhaal berichten.

Graag een advies cq oplossing voor dit probleem

Graag verklaring wat er fout is gegaan en een passende compensatie van de verzendkosten bij opnieuw versturen vanuit de USA.

Geachte heer Van Vemde,

Bedankt voor het doorgeven van uw klacht via deze website. Ik vind het jammer om te vernemen dat uw zending retour afzender is gegaan. Om het één en ander te controleren ontvang ik graag de track-and-tracecode van de zending. Wij werken niet met ordernummers, deze is alleen van toepassing voor de webshop.

Anne
    Klantenservice PostNL