Klacht POSTNL: Pakket ruim 3 uur te laat bezorgd.

Klachtnummer
# 266866
Gebruiker
Lada
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De pakketbezorger van PostNL zou tussen 12:00 uur en 14:00 uur mijn pakket afleveren. Uiteindelijk ontving ik mijn pakket om 17:00 uur. Erg vervelend als je afspraken hebt staan.

De oplossing

Graag tijdig weergeven dat het niet lukt om op tijd te komen. Eventueel de mogelijkheid bieden dat de postbezorger belt met een tijdsindicatie wanneer hij wel zal komen. Daarnaast zou PostNL ook kunnen bellen als het pakket ruim te laat komt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Slagter,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket niet binnen het tijdvak geleverd is. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Het tijdvak is een automatisch berekende indicatie die gebaseerd is op eerdere leveringen in uw postcodegebied, door omstandigheden kan het voorkomen dat de bezorger vroeger/later is dan aangegeven. U kunt dan denken aan wijzigingen in de route van de bezorger, drukte in het verkeer, de hoeveelheid pakketten, etc. Mocht het tijdvak elke keer erg afwijken voor uw postcodegebied, dan zal deze automatisch aangepast worden.

    Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben. Laat het gerust weten als ik nog iets voor u toe kan lichten of na kan kijken.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen