Klacht POSTNL: Pakket sinds 15-4-'20 nog steeds niet gearriveerd in sorteercentrum.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 438918
Gebruiker
Loes
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb 2 aangetekende pakketten verstuurd naar de UK op 15-4-'20, eerste is afgeleverd 17-4-'20. Tweede is nog steeds niet in het sorteercentrum gearriveerd, dit bericht krijg ik steeds wanneer ik zoek waar het pakket is.

Gewenste oplossing

Pakket zoeken.
Geboden oplossing
Alsnog contact opnemen met Post.nl, als het 2e pakket na 16 mei nog niet is afgeleverd, dan pas starten ze een onderzoek waar het is gebleven, afwachten dus. Terwijl het 1e pakket, tegelijk met het 2e aangetekend is gepost op 15-4-'20 en dat is de 17e afgeleverd in de UK.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw aangetekende zending naar de UK. Deze is een tijd geleden al verzonden, echter is de status niet meer gewijzigd. Ik kan me voorstellend at u graag meer duidelijkheid wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de scans bekeken en zie inderdaad geen wijzigingen sinds 16 april. Mede door Corona zijn er wat vertragingen. Zie ook: https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/
    Ik verwacht dat het pakket in de komende tijd alsnog geleverd wordt, maar voor nu is het nog even afwachten. Is de zending er 16 mei nog steeds niet, neem dan weer contact met ons op. Vanaf dan kunnen we eventueel een onderzoek laten starten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen