Klacht POSTNL: Pakket sinds 19 maart verdwenen.

RJ Esporta

Barcode
3S OPKD 2667 906

Pakket retour en sinds 19/3 geen update. Ik heb een track/trace code, hier betaal ik extra voor dus ik heb het recht te weten waar mijn pakket is en wanneer ik deze binnen krijg.

Tijdens het versturen vul je alles in E-mail etc, maar tijdens de retour krijg je niet eens een mailtje om je op de hoogte te houden van de vorderingen. Zelfs niet als het is aangekomen in NL.

Ik verstuur 3 pakketten per dag. Denk je echt dat ik alles in de gaten hou. Daar laat je toch je e-mail voor achter? Daar betaal je toch voor als je een track/trace code aanschaft.

Ik wil binnen 7 werkdagen weten waar ik mijn pakket kan ophalen. Ik heb net 15 min in de wacht gestaan voor uw klantenservice en toen nog 15 min omdat uw medewerker het niet wist. En toen werd opeens de verbinding verbroken. Lekkere klantenservice om mij 30 min te laten wachten zonder antwoord.

RJ Esporta

Mijn pakket zoeken!!!

Barcode
3S OPKD 2667 906

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft overuw pakket naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wanneer uw poststuk te lang onderweg is, dan kunnen wij voor u uitzoeken waar uw zending is. Daarom stuur ik u direct een e-mail met een link naar het webformulier waarmee u het onderzoek start. Ik adviseer u om het webformulier zo volledig mogelijk in te vullen.

Mijn collega neemt binnen 11 werkdagen contact met u op over de verdere afhandeling.