Klacht POSTNL: Pakket sinds 25 november 2018 gearriveerd in Nederland en overgedragen aan PostNL, sindsdien niets m

casie60

Pakket gearriveerd in Nederland

PostNL

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas is niet duidelijk waar de zending zich bevindt. Omdat de zending zonder aanvullende dienst is verstuurd, is het helaas niet mogelijk voor de geadresseerde een navraag te starten bij PostNL. Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de afzender. Deze kan een navraag starten via de locale postorganisatie in het land van herkomst. Alleen de afzender kan de navraag laten starten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.