Klacht POSTNL: Pakket sinds 25 november 2018 gearriveerd in Nederland en overgedragen aan PostNL, sindsdien niets m

Klachtnummer
# 336511
Gebruiker
casie60
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket gearriveerd in Nederland

Gewenste oplossing

PostNL

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas is niet duidelijk waar de zending zich bevindt. Omdat de zending zonder aanvullende dienst is verstuurd, is het helaas niet mogelijk voor de geadresseerde een navraag te starten bij PostNL. Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de afzender. Deze kan een navraag starten via de locale postorganisatie in het land van herkomst. Alleen de afzender kan de navraag laten starten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen