Klacht POSTNL: Pakket spoorloos, leverdatum onbekend, geen communicatie van PostNL

Klachtnummer
# 336433
Gebruiker
KlachtPostNL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Woensdag 28 november een pakket bij een PostNL locatie gebracht. Nu een week later staat in jullie systeem nog steeds ‘bezorgmoment nog niet bekend’. Klant wacht op het pakket en niemand kan mij vertellen wanneer het geleverd wordt. Er is namelijk GEEN COMMUNICATIE vanuit PostNL en ze zijn ook onbereikbaar. Via social media duurt een reactie bijna 2 dagen en het betreft dan ook nog een standaard kopiëren en plakken bericht waardoor ik nog steeds geen antwoord heb. Jullie vragen o.a. naar de inhoud van het pakket. Iets met privacy? Ik ga er vanuit dat dit spoedig opgelost wordt, daar het zeer belangrijk is dat het pakket spoedig geleverd wordt.

Wanneer wordt het pakket geleverd?

De oplossing

Spoedige levering van het pakket, COMMUNICATIE vanuit PostNL en een leverdatum!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. In die periode is er aanzienlijk veel online besteld. We proberen deze zendingen zo spoedig mogelijk te bezorgen, echter is er bij een klein deel van deze zendingen vertraging ontstaan, waarvoor mijn excuses. Volgens mijn systeemgegevens van de zending met barcode 3SOPKA5102822, is uw pakket inmiddels in uw bezit.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen