Klacht POSTNL: Pakket spoorloos (bezorgtijd onbekend)!!!!
Details
Klacht
Op zaterdag 28 toont het track and trace systeem van PostNL (via de app) dat ik op dezelfde dag tussen 12.30 - 15.15 mijn pakketje kan verwachten, maar vervolgens staat er die avond “bezorgtijd onbekend”. Ik heb vandaag (maandag 30 september) contact gehad met PostNL, maar die willen je niet helpen. Ze hebben geen idee wat er met je pakketje is gebeurd en alleen de verzender kan een onderzoek laten starten. “Misschien kwijtgeraakt in het sorteercentrum” zegt ze.De verzender geeft aan dat hij het pakketje vrijdagmiddag bij het sorteercentrum heeft afgeleverd!!! Vervolgens weer gebeld met PostNL en alsnog willen ze je niet helpen!
Gewenste oplossing
Ik wil mijn pakketje ontvangen en ik wil weten wat ermee is gebeurt!! En niet mij steeds doorverwijzen naar de verzender!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.