Klacht POSTNL: Pakket spoorloos (bezorgtijd onbekend)!!!!

Klachtnummer
# 393257
Gebruiker
Genc#31
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op zaterdag 28 toont het track and trace systeem van PostNL (via de app) dat ik op dezelfde dag tussen 12.30 - 15.15 mijn pakketje kan verwachten, maar vervolgens staat er die avond “bezorgtijd onbekend”. Ik heb vandaag (maandag 30 september) contact gehad met PostNL, maar die willen je niet helpen. Ze hebben geen idee wat er met je pakketje is gebeurd en alleen de verzender kan een onderzoek laten starten. “Misschien kwijtgeraakt in het sorteercentrum” zegt ze.

De verzender geeft aan dat hij het pakketje vrijdagmiddag bij het sorteercentrum heeft afgeleverd!!! Vervolgens weer gebeld met PostNL en alsnog willen ze je niet helpen!

De oplossing

Ik wil mijn pakketje ontvangen en ik wil weten wat ermee is gebeurt!! En niet mij steeds doorverwijzen naar de verzender!!

2 reacties

  1. Auteur
    Genc#31
    Datum
    Op zaterdag 28 september moet het zijn.....
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het heel kwalijk dat dit pakket nog steeds niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik begrijp uiteraard dat het als geadresseerde niet prettig is om tussen twee partijen in te zitten, maar u heeft een overeenkomst met de afzender en de afzender is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket. Een dergelijk onderzoek kan enkel door de verzender worden opgestart en ik zie dat dit onderzoek momenteel nog in behandeling is. De afzender zal hier verder bericht over ontvangen. Ik adviseer u om hierover in contact te blijven met de verzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen