Opgelost door POSTNL: pakket spoorloos USPS

niceday#123

pakket spoorloos al een maand, verzonden in de VS met USPS CJ176619321US

de mogelijkheid het pakket te traceren, dit is het laatste bericht van 30 maart,
March 30, 2020, 6:39 am
Processed Through Regional Facility
CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER
Your item was processed through our CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER facility on March 30, 2020 at 6:39 am. The item is currently in transit to the destination.

Uiteraard snap ik dat u graag wilt weten wanneer u uw zending in ontvangt kan nemen. Ik heb gelukkig goed nieuws. Uw zending is vannacht bij ons binnen gekomen op de afdeling inklaringen en lijkt daar ook ingeklaard te zijn. U kunt uw zending verder volgen binnen Nederland via 3SPAMS1374274.

niceday#123
track en trace gekregen, nu te volgen binnen NL