Opgelost door POSTNL: pakket spoorloos USPS

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 445108
Gebruiker
niceday#123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket spoorloos al een maand, verzonden in de VS met USPS CJ176619321US

De oplossing

de mogelijkheid het pakket te traceren, dit is het laatste bericht van 30 maart,
March 30, 2020, 6:39 am
Processed Through Regional Facility
CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER
Your item was processed through our CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER facility on March 30, 2020 at 6:39 am. The item is currently in transit to the destination.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u graag wilt weten wanneer u uw zending in ontvangt kan nemen. Ik heb gelukkig goed nieuws. Uw zending is vannacht bij ons binnen gekomen op de afdeling inklaringen en lijkt daar ook ingeklaard te zijn. U kunt uw zending verder volgen binnen Nederland via 3SPAMS1374274.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
niceday#123
Datum
Uiteindelijke oplossing
track en trace gekregen, nu te volgen binnen NL
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen