Klacht POSTNL: Pakket spoorloos verdwenen
Details
De klacht
Op 31/03/2020 is mijn pakket van 10kg verstuurd via B-post. Het pakket moest eindbestemming Nederland krijgen. Uiteindelijk word het pakket van B-post altijd aan postnl overgedragen en bezorgd door postnl.Op 02/04/2020 gaf het tracking- nummer aan dat het pakket bij mij op bovenstaand adres afgeleverd moest zijn. Tot mijn grote verbazing was dit niet het geval , ik was thuis en de postbode direct aangesproken en had GEEN pakket vanuit België voor mij.
De afzender heeft naar B-post & postnl gebeld om te vragen wat er aan de hand is. Uiteindelijk heeft zij te horen gekregen dat het pakket in het sorteercentrum vast zit en het inderdaad niet klopt volgens tracking-nummer dat het afgeleverd moest zijn geweest. Welke precieze locatie is niet vermeld.
Helaas is het pakket nooit meer bij mij aangekomen. Het is ondertussen 1 mei !
Hier baal ik ontzettend van, gezien de emotionele waarde en het flinke bedrag wat ik er zelf voor betaald heb. Graag willen wij wel weten wat er met het pakket gebeurd is, en mocht het niet meer aankomen er een andere oplossing word voorgelegd.
De oplossing
Uitzoeken waar het pakket gebleven is. Een groot pakket als dit kan niet zomaar verdwenen zijn. Ik wil het ontvangen na meer dan een maand wachtenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.