Klacht POSTNL: Pakket spoorloos verdwenen

Lisa96!

Op 31/03/2020 is mijn pakket van 10kg verstuurd via B-post. Het pakket moest eindbestemming Nederland krijgen. Uiteindelijk word het pakket van B-post altijd aan postnl overgedragen en bezorgd door postnl.

Op 02/04/2020 gaf het tracking- nummer aan dat het pakket bij mij op bovenstaand adres afgeleverd moest zijn. Tot mijn grote verbazing was dit niet het geval , ik was thuis en de postbode direct aangesproken en had GEEN pakket vanuit België voor mij.

De afzender heeft naar B-post & postnl gebeld om te vragen wat er aan de hand is. Uiteindelijk heeft zij te horen gekregen dat het pakket in het sorteercentrum vast zit en het inderdaad niet klopt volgens tracking-nummer dat het afgeleverd moest zijn geweest. Welke precieze locatie is niet vermeld.

Helaas is het pakket nooit meer bij mij aangekomen. Het is ondertussen 1 mei !
Hier baal ik ontzettend van, gezien de emotionele waarde en het flinke bedrag wat ik er zelf voor betaald heb. Graag willen wij wel weten wat er met het pakket gebeurd is, en mocht het niet meer aankomen er een andere oplossing word voorgelegd.

Uitzoeken waar het pakket gebleven is. Een groot pakket als dit kan niet zomaar verdwenen zijn. Ik wil het ontvangen na meer dan een maand wachten

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een aan u geadresseerd pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op dit moment kan ik geen statusinformatie vinden over dit pakket. Ik wil u dan ook adviseren de afzender hierover te informeren. De afzender kan dit bij Bpost melden en Bpost kan hierover met PostNl contact zoeken. De afzender blijft de opdrachtgever voor de postorganisaties van de zending. U bent op uw beurt weer de opdrachtgever van de afzender.