Klacht POSTNL: Pakket spoorloos verdwenen en Post NL doet hier niets mee richting klant

Gebruiker1539249630

Het via Internet bestelde pakket was niet goed, pakket terug gestuurd, op 31 oktober , Track en Trace geeft aan dat pakket op 2 november zou worden afgeleverd.
Maar helaas, 2 weken later nog steeds niets.
En post NL doet hier niets mee

De waarde van het pakket is 112 euro en ik wil dat Post NL zijn best doet om dit pakket terug te vinden. En niet met de voorwaarde van het niet verzekerd zijn gaan schermen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid en een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding gemaakt bij de verantwoordelijke afdeling. Zij nemen uw klacht in behandeling en zullen u binnen zeven werkdagen een update geven over de stand van zaken. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel opgelost zal worden. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Gebruiker1539249630
Er is geen oplossing geboden. Het door mij opgestuurde pakket is spoorloos en ze doen geen enkele moeite meer om het te vinden, omdat het pakket niet verzekerd was of aangetekend verstuurd.