Klacht POSTNL: Pakket spoorloos verdwenen en Post NL doet hier niets mee richting klant

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 495659
Gebruiker
Gebruiker1539249630
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het via Internet bestelde pakket was niet goed, pakket terug gestuurd, op 31 oktober , Track en Trace geeft aan dat pakket op 2 november zou worden afgeleverd.
Maar helaas, 2 weken later nog steeds niets.
En post NL doet hier niets mee

De oplossing

De waarde van het pakket is 112 euro en ik wil dat Post NL zijn best doet om dit pakket terug te vinden. En niet met de voorwaarde van het niet verzekerd zijn gaan schermen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid en een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding gemaakt bij de verantwoordelijke afdeling. Zij nemen uw klacht in behandeling en zullen u binnen zeven werkdagen een update geven over de stand van zaken. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel opgelost zal worden. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1539249630
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing geboden. Het door mij opgestuurde pakket is spoorloos en ze doen geen enkele moeite meer om het te vinden, omdat het pakket niet verzekerd was of aangetekend verstuurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen