Klacht POSTNL: pakket spoorloos.13 okt. verscheept door USPS

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 403202
Gebruiker
P!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket uit Usa traceren

De oplossing

Graag pakket traceren.moet allang in Nederland zijn.
Aankoopdatum was 10 okt.
Laatste update USPS was 13 oktober.
telefonisch- en chatcontact met Postnl bracht mij niet verder.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap heel goed dat u de zending zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Als ik in mijn systemen kijk moet ik helaas concluderen dat de zending (nog) niet in Nederland is aangekomen. Ik kan u in dit geval dan ook niet verder assisteren om informatie te bieden over het pakket.

    Verder zie ik inderdaad dat de laatste scan bij USPS is geweest, echter geeft deze niet aan dat de zending al in Nederland is aangekomen. Ik wil u dan ook aanraden om contact op te nemen met de afzender. Deze kan bij het vervoersbedrijf ter plaatse een onderzoek voor u realiseren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?