Klacht POSTNL: pakket spoorloos.13 okt. verscheept door USPS

sad Niet opgelost
P!

pakket uit Usa traceren

Graag pakket traceren.moet allang in Nederland zijn.
Aankoopdatum was 10 okt.
Laatste update USPS was 13 oktober.
telefonisch- en chatcontact met Postnl bracht mij niet verder.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap heel goed dat u de zending zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Als ik in mijn systemen kijk moet ik helaas concluderen dat de zending (nog) niet in Nederland is aangekomen. Ik kan u in dit geval dan ook niet verder assisteren om informatie te bieden over het pakket.

Verder zie ik inderdaad dat de laatste scan bij USPS is geweest, echter geeft deze niet aan dat de zending al in Nederland is aangekomen. Ik wil u dan ook aanraden om contact op te nemen met de afzender. Deze kan bij het vervoersbedrijf ter plaatse een onderzoek voor u realiseren.

P!