Klacht POSTNL: Pakket spoorloos

Klachtnummer
# 411733
Gebruiker
Eer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket verstuurd vanuit de US met USPS is in Nederland aangekomen op 24 november (zie bijlage). Tot op heden nog niets ontvangen......

De oplossing

Pakket opsporen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat uw pakket eind november in Nederland aangekomen zou zijn en dat daarna ieder spoort van het pakket ontbreekt. Graag kijk ik met u mee. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - de track en trace code van het pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Eer
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Heb gisteren alsnog, geheel onverwachts, het pakket mogen ontvangen.
    Desalniettemin hartelijk dank voor uw reactie.

    Mvgr

Ook een klacht indienen over POSTNL?