Opgelost door POSTNL: Pakket spoorloos

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 463412
Gebruiker
mara123!
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben ons bedrijf in Mierlo. Daar is geprobeerd om een pakket af te geven. Niet aanwezig. Pakket is afgegeven bij Postnl. Maar niet bij de Bruna in Mierlo maar bij de Coop in Heeze. Dit blijkt overigens niet uit het kaartje daarop staat alleen een kruisje geen locatie waar. Locatie is 20 min. enkele reis hiervandaan.
Gebeld met de Coop. Komt de laatste twee weken regelmatig voor met pakketjes uit Mierlo kreeg ik te horen en die bleken dan telkens NIET daar te zijn afgegeven.
Waar is mijn pakket met niet thuis code KG14056471? Is er mss iemand aan het sjoemelen met pakketten in deze omgeving? Graag zsm een reactie.
Mvgr

Gewenste oplossing

Het pakket alsnog bezorgd op ons adres Ambachtweg 36 Mierlo
Geboden oplossing
Nogmaals gebeld met de vermelde Esso en nu kon men het pakket gelukkig wel vinden. Dus ondanks dat de bezorging van dit pakket allesbehalve de schoonheidsprijs verdient, nu toch gelukkig opgelost, Tevreden dus weer. Bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Uw pakket zou bij een PostNL-punt zijn afgegeven, maar welk specifieke punt het betreft is onduidelijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u wilt weten waar uw pakket zich momenteel bevindt. In onze systemen is te zien dat op dinsdag 7 juli een fysieke afleverscan is gemaakt bij het PostNL-punt Esso de Kim op Geldropseweg 5, 5731AA in Mierlo. Ik raad u aan om vandaag nog in contact te treden met dit PostNL-punt, omdat de bewaartermijn van een week bijna verstreken is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen