Klacht POSTNL: Pakket spoorloos

Cg

Ik heb helemaal geen bericht gekregen dat ik mijn pakketje bezorgd zou worden, ondanks dat ik gewoon thuis was kreeg ik een email van verzender dat het bezorgd was..
Meteen ben ik naar een postnl pakket punt gegaan en daar bleek dat die bij andere postnl blijkt te zijn. Ik ben ernaar toe gereden en mijn pakket blijkt daar ook niet te zijn. Ik he geen papiertje of mailtje van post nl gekregen. Waar is mijn pakket??!!

Dat mijn pakketje gevonden en bezorgd word!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Als ik naar de door u meegestuurde schermafbeelding kijk zie ik waar de verwarring ontstaan is. De weergegeven bezorgtijd was onduidelijk. Mijn oprechte excuses hiervoor. Uw pakket ligt pas bij het PostNL-punt klaar wanneer de scan 'Zending af te halen bij PostNL-punt' verschijnt. Aan de huidige status van het pakket te zien heeft u het pakket inmiddels kunnen afhalen. Om die reden sluit ik uw melding op dit platform.

Cg