Klacht POSTNL: Pakket spoorloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 451399
Gebruiker
Cg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb helemaal geen bericht gekregen dat ik mijn pakketje bezorgd zou worden, ondanks dat ik gewoon thuis was kreeg ik een email van verzender dat het bezorgd was..
Meteen ben ik naar een postnl pakket punt gegaan en daar bleek dat die bij andere postnl blijkt te zijn. Ik ben ernaar toe gereden en mijn pakket blijkt daar ook niet te zijn. Ik he geen papiertje of mailtje van post nl gekregen. Waar is mijn pakket??!!

De oplossing

Dat mijn pakketje gevonden en bezorgd word!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Als ik naar de door u meegestuurde schermafbeelding kijk zie ik waar de verwarring ontstaan is. De weergegeven bezorgtijd was onduidelijk. Mijn oprechte excuses hiervoor. Uw pakket ligt pas bij het PostNL-punt klaar wanneer de scan 'Zending af te halen bij PostNL-punt' verschijnt. Aan de huidige status van het pakket te zien heeft u het pakket inmiddels kunnen afhalen. Om die reden sluit ik uw melding op dit platform.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen