Klacht POSTNL: Pakket staat geregistreerd als "Afgeleverd", maar ik heb nooit iets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 38036
Gebruiker
Herbert Damoiseaux
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een telefoon uit China werd per Singapore post verstuurd naar Nederland.
Tot aan de grens van Nederland gaat het blijkbaar goed.
Gisteren was ik echter niet thuis, dus kreeg ik een kaartje in de bus dat het vandaag opnieuw afgeleverd zou worden.
Vandaag was er om 18:00 uur nog steeds niets, en de barcode (3SIMU15083312) leerde mij op post.nl dat het pakket om 14:15 uur afgeleverd zou zijn ???
Een telefoontje naar klantenservice levert weinig op, ik krijg een "casenummer" en mag zelf 3 werkdagen later informeren of de bezorger zich nog herinneren kan waar mijn pakketje gebleven is...
Vergoeding van de schade? Sorry meneer, maar het betrof een standaard verzending, daar hoeft niet voor getekend worden, dus geen vergoeding...
Mijn vertrouwen in post.nl had al eerder een stevige deuk opgelopen (o.a. door 6 niet bezorgde brievenbuspakketjes in 2 jaar tijd...) maar nu is het wel helemaal naar de knoppen...
Ik trek mijn conclusie...de concurrentie opzoeken.

De oplossing

schadevergoeding van mijn onkosten (circa 40,=)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Herbert Damoiseaux
    Datum
    Vandaag gebeld... "mijnheer, uw klacht is afgehandeld..." "hoezo, ik heb mijn pakket toch nog steeds niet, wat zei de bezorger eigenlijk?"
    "Even kijken mijnheer, oh ja, hier staat het de bezorger heeft het pakket blijkbaar afgegeven bij een oudere mevrouw..."
    ...en daar moet ik het dan mee doen, Post.nl is er klaar mee.
    Blijkbaar vinden zij het geen probleem dat mijn pakket bij de tweede keer aanbieden verkeerd wordt bezorgt , zonder dat mij details verteld worden. EEN GROF SCHANDAAL !!!
  2. Auteur
    Herbert Damoiseaux
    Datum
    Vandaag werd (zonder enige toelichting) het pakket bezorgd. Blijkbaar heeft de geschreven brief aan Post.nl geholpen.
    Mooi dat het pakje eindelijk terecht is, maar ik blijf bij het standpunt dat de dienstverlening van Post.nl ver beneden peil is.
    Het valt niet goed te praten dat een pakketje als afgeleverd te boek staat terwijl het zoek is, en trouwens, waar was het nou die hele tijd? Ik weet het niet, maar heb wel zo mijn vermoedens...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Herbert Damoiseaux
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?