Klacht POSTNL: Pakket staat op geleverd nooit ontvangen

WDT

Pakket staat op geleverd ma is nooit geleverd. Ook niet bij buren. Contact opgenomen met post NL waar mijn pakket is zij weten van nix heel erg slechte service van post NL.

Ik wil dat er uit gezocht is waar mijn pakket nu is. En een bewijsje dat het kwijt is ik kan nu nix en mijn pakket is zoek!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de status van uw pakket op afgeleverd staat, terwijl u niets heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens ik gezien dat u reeds telefonisch contact heeft opgenomen met onze Klantenservice. Uw klacht is vastgelegd en gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling. Ik kan spijtig genoeg geen onderzoek opstarten omdat het gaat om een onverzekerde zending waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Indien u het pakket op dit moment nog niet in uw bezit heeft raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met zijn of haar eigen postorganisatie in het land van verzending met de bijbehorende voorwaarden. De afzender kan eventueel via die verzendende postorganisatie een onderzoek in laten stellen naar de status van de zending en kan afhankelijk van de voorwaarden mogelijk in aanmerking komen voor een vergoeding. Het spijt me dat ik hierin niets voor u kan betekenen. U heeft een afspraak met de afzender over uw aankoop en de levering ervan. Ik hoop uiteraard dat u samen met de verzender tot een oplossing kunt komen in deze situatie. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.