Klacht POSTNL: Pakket status afgeleverd maar niet ontvangen!

Klachtnummer
# 77272
Gebruiker
Maria
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb via asos bestelling gedaan . Via track kan ik zien dat hij de 20ste afgeleverd zou zijn... Niet dus! Geen briefje van ontvangst bij buren oid, schandalig! Straks ben ik m'n bestelling en geld kwijt! En met name de bestelling moest ik voor de 27ste ontvangen ivm een belangrijk evenement... Schande, onprofessioneel en onfatsoendelijk!
Kost me meer tijd en geld om dit alles op te lossen....

De oplossing

Ik wil mijn bestelling ontvangen!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Maria,Hartelijk dank voor uw melding. Met de informatie uit uw melding heb ik proberen te achterhalen om welke zending deze melding gaat. Echter heb ik geen zending van de beoogde afzender voor uw adres in onze systemen aangetroffen.Heeft u voor ons een trackingcode zodat wij een en ander nog voor u na kunnen gaan.Wanneer ik via internet de juiste afzender heb gevonden zou het hier om een zending uit het buitenland gaan. Volgens de website van de afzender die ik gevonden heb maken zij gebruik van meerdere bezorgende partijen.Graag ontvang ik van u een code beginnende met 3S...
    U kunt deze via de klacht compleetpagina aan ons doorgeven.In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen