Klacht POSTNL: Pakket status afgeleverd maar nooit ontvangen!

Tolgahan

Via de track en trace is te zien dat mijn pakket is afgeleverd. Het mooie is dat ik die pakket nooit heb ontvangen. Ik heb ook geen blaadje gekregen waarop staat dat het bij de buren is. Bij de buren vragen was ook geen succes. Zij hadden niks gekregen zeiden ze. Nou wil ik graag weten wie mijn pakket heeft ontvangen. Telefonisch contact opnemen zorgde alleen voor een klacht waarvan ik niet eens wat van ga horen.

Ik wil graag weten wie mijn pakket heeft ontvangen. Er moet wel ergens geregistreerd staan wie mijn pakket nu heeft.

Geachte heer/mevrouw,Ik vind het erg vervelend te horen dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Omdat uw zending onverzekerd is verstuurd is er helaas geen mogelijkheid op een onderzoek. Mijn collega heeft de bezorger ook gevraagd op welk adres de bezorger de zending heeft afgeleverd en deze geeft aan dat dit op het gewone huisadres is geweest. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender omdat deze verantwoordelijk is voor de manier van versturen. Met vriendelijke groet,
    Lotte