Klacht POSTNL: Pakket status succesvol afgeleverd... NIET DUS!

HGM

De status van mijn pakket met 2 wifi camera's staat in de post nl app als afgeleverd door de brievenbus. Punt 1 is dat gezien de afmetingen van het pakket en mijn brievenbus onmogelijk en punt 2 heb ik nooit iets ontvangen en punt 3 heb ik bewijs dat dat door de bezorger gelogen is maar daar kom ik verder in het bericht even op terug.
Geen niet thuis bericht gekregen, niet bij de buren en ik heb geen huisgenoten. De status bij de afzender staat ook op succesvol afgeleverd. Nu wil het geluk dat ik camera beelden heb van de bezorger die eerst aanbeld bij mij, daarna verschillende buren afgaat, en jawel... het vervolgens in mijn fietsmand gooit !!!!!, klacht ingediend over de bezorger maar als ik vraag om daar een bevestiging van te krijgen zegt men dat dat niet gebruikelijk is en dat met dat nooit doet. Dus PostNL Wat gaan we hieraan doen, Want voorlopig heb ik niks en sta ik met lege handen

Pakket zoeken of vergoeden van 35,88

Bijlagen

HGM
Sorry, maar daar heb ik dus helemaal niets aan. Een bezorger kan je pakket dus overal neer gooien( en dat gebeurt zeer regelmatig) en naar de centen kun je fluiten. Waardeloos🤨