Klacht POSTNL: Pakket te laat en klacht indienen onmogelijk

shizzledizzle

Ik kreeg gisterenmiddag n mail dat wij vandaag ons pakket
tussen 13.00 en 17.00 uur zouden ontvangen. Ik heb vrij genomen van het werk en
om 17.00 uur geen pakket. Na 30 min ik de wacht te hebben gehangen was ik aan de
beurt. Volgens de medewerkster was t allemaal de schuld van diegene die t afgeleverd had, dit zou pas om 18.30 uur geweest zijn. Dit klopt dus al totaal niet. Als ik dan vraag of ik een klacht in kan dienen kan dit niet, dit kan pas als t na 6 dagen nog niet geleverd is. Het is 24 uurs bezorging, maar pas na 6 dagen kan ik n klacht indienen. Schandalig!!!
Zonde van mijn vrije dag!!!!

Dat ik een klacht in kan dienen en dat jullie je aan je afspraken houden

Geachte mevrouw Wessel,Vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet heeft. Vaak komt het voor dat de afzender u een mail stuurt dat het onderweg is, maar het dan te laat aanlevert zodat we het pas 2 dagen later kunnen leveren. Bovendien zijn onze tijden indicaties, het kan voor komen dat een pakket later of eerder wordt geleverd. Graag ontvang ik van u uw 3S-code zodat ik kan zien wanneer u uw pakket kunt ontvangen.Hartelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL