Klacht POSTNL: Pakket te laat en klacht indienen onmogelijk
Details
Klacht
Ik kreeg gisterenmiddag n mail dat wij vandaag ons pakkettussen 13.00 en 17.00 uur zouden ontvangen. Ik heb vrij genomen van het werk en
om 17.00 uur geen pakket. Na 30 min ik de wacht te hebben gehangen was ik aan de
beurt. Volgens de medewerkster was t allemaal de schuld van diegene die t afgeleverd had, dit zou pas om 18.30 uur geweest zijn. Dit klopt dus al totaal niet. Als ik dan vraag of ik een klacht in kan dienen kan dit niet, dit kan pas als t na 6 dagen nog niet geleverd is. Het is 24 uurs bezorging, maar pas na 6 dagen kan ik n klacht indienen. Schandalig!!!
Zonde van mijn vrije dag!!!!
Gewenste oplossing
Dat ik een klacht in kan dienen en dat jullie je aan je afspraken houdenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.