Klacht POSTNL: Pakket te vroeg bezorgd

Klachtnummer
# 109398
Gebruiker
H66
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Mijn pakket zou tussen 1630uur en 1830uur bezorgd worden, nu werd het pakketje bijna een uur te vroeg bezorgd en was er nu niemand thuis aangezien wij de geschatte tijd van post NL ingedachte hadden.

De oplossing

Ik zou graag dat jullie concreter worden wat betreft de tijden, en mocht het zo zijn dat de bezorger te vroeg is dat hij zij dan gebeld kan worden dat de klant thuis en of de bezorger het eventueel nogmaals komt langs brengen, of dat hij zij het als nog bij een ander afleveradres afleverd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw v/d Horst,Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket eerder is aangeboden dan de indicatie aangaf. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is.Op onze website geven wij zo nauwkeurig mogelijk het verwachte tijdstip van bezorging aan. De pakketbezorger is echter afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele vertragingen in de route. Als dit voorkomt begrijp ik dat dit voor u vervelend is. Ik kan dit helaas niet herstellen, maar we controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en als blijkt dat het daadwerkelijk tijdstip van aanbieden vaak afwijkt van de indicatietijd, zullen we dit uiteraard aanpassen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen