Klacht POSTNL: Pakket terecht gekomen bij postbus 99054 van PostNL

Slayer Kersttrui

Met de drukte bij PostNL is mijn pakket:

1) Bij eerst bezorging meerdere dagen vertraagd => Toen was ik niet thuis.
2) Naar afhaal adres gebracht => Ook dit was flink aantal dagen vertraagd, waardoor ik inmiddels al op vakantie was.
3) Terug van 2 weken vakantie wordt aangegeven dat het pakketje retour gestuurd wordt. Na contact met de afzender blijkt dat er geen retour-adres op het pakket vermeld staat.
4) Heet pakket wordt nu verstuurd naar postbus 99054 in 's Gravenhage waar post terecht komt die niet bezorgd kan worden en die niet retour afzender gestuurd kan worden.

Na ca 10 keer bellen en chatten met PostNL wordt hier geen oplossing geboden.

Ik zit nu dus in de impasse waarbij PostNL verwijst naar de afzender, en zegt verder niks kunnen doen. Terwijl de afzender het pakket niet kan achterhalen om dat het schijnbaar bij PostNL in 's Gravenhage ligt.

Het gaat om:

XL Slayer Christmas Sweater (jaja ;))
Pakket code: 3SRIMV5036700
Omschrijving: RN410668047GB

Qua oplossing kan PostNL het pakket alsnog verzonden naar 3552AK huisnummer 5.

Maar ik zou ook bereid zijn de trui op te komen in 's Gravenhage.

Slayer Kersttrui
    Beste PostNL, al mogelijkheid gehad naar het bovenstaande kunnen kijken?
    Geachte heer Smeenk,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket een aantal dagen vertraagd is. Daarna is deze naar het afhaalkantoor verzonden. Hier heeft u het pakket vervolgens niet binnen twee weken kunnen afhalen. Ik kan mij goed voorstellen dat u hier meer informatie over wilt hebben.

Deze zending is inderdaad op 21 december retour afzender verzonden. Hier is gebleken dat er geen retouradres op de zending stond. Om dit pakket weer op gang te krijgen dient de afzender hierover contact met ons te zoeken. De afzender kan hiervoor contact zoeken met de lokale postdienst. Deze postdienst neemt vervolgens weer contact met ons op. Op die manier kunnen we het pakket achterhalen en weer op de rit krijgen. Excuus dat het zo lang moest duren voor u een antwoord kreeg.

Bram
    PostNL

Slayer Kersttrui
Hoi Bram van PostNL, hier is helaas nog steeds geen oplossing geboden. PostNL verwijst naar Royal Mail / Verkoper, die op hun beurt weer naar PostNL verwijzen en inmiddels niet meer reageren. Conclusie blijft helaas dat als gevolg van te late levering door PostNL ligt er in 's Gravenhage een trui waar ik voor betaald heb maar (waarschijnlijk?) nooit zal krijgen.