Klacht POSTNL: Pakket terug gekregen

Klachtnummer
# 354222
Gebruiker
Boedelhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de afgelopen 3 jaar 680 pakketten verstuurd via Post.nl het meerendeels betreft het paketten die te maken hebben met de verkoop van kavels van Catawiki veiling site.
Nu stuurde ik van de week een pakket naar Italie en kreeg ik tot mijn stomme verbazing het pakket na 2 dagen terug ! Het pakett was volgens de brief die ik erbij kreeg 7 cm te lang !!!!!
Verzendkosten 28 euro weg en een nieuwe vervoerder moeten zoeken die wel het pakket heeft verstuurd ontvanger boos omdat het langer duurt .
Post.nl julie zijn een top klant kwijt ik ga mijn honderden pakket wel bij een ander aanbieden gezien de concurrentie keus genoeg zou ik zeggen.

De oplossing

Niks ik ben gewoon boos, een pakket aanpakken bij de balie en dan later terug gestuurd krijgen zonder mijn verzendkosten te vergoeden is diefstal

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me uiteraard voorstellen dat het niet prettig is om het pakket om deze reden retour te ontvangen en het is uiteraard zonde van de verzendkosten, maar wij hebben bepaalde voorwaarden voor het versturen van pakketten en daar hoort ook een maximum en minimaal formaat bij dat u via ons kunt versturen. Dit dient u van te voren op te meten. Deze informatie kunt u vinden via https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen