Klacht POSTNL: Pakket terug gekregen

Boedelhuis

Ik heb de afgelopen 3 jaar 680 pakketten verstuurd via Post.nl het meerendeels betreft het paketten die te maken hebben met de verkoop van kavels van Catawiki veiling site.
Nu stuurde ik van de week een pakket naar Italie en kreeg ik tot mijn stomme verbazing het pakket na 2 dagen terug ! Het pakett was volgens de brief die ik erbij kreeg 7 cm te lang !!!!!
Verzendkosten 28 euro weg en een nieuwe vervoerder moeten zoeken die wel het pakket heeft verstuurd ontvanger boos omdat het langer duurt .
Post.nl julie zijn een top klant kwijt ik ga mijn honderden pakket wel bij een ander aanbieden gezien de concurrentie keus genoeg zou ik zeggen.

Niks ik ben gewoon boos, een pakket aanpakken bij de balie en dan later terug gestuurd krijgen zonder mijn verzendkosten te vergoeden is diefstal

Geachte heer, mevrouw,

Ik kan me uiteraard voorstellen dat het niet prettig is om het pakket om deze reden retour te ontvangen en het is uiteraard zonde van de verzendkosten, maar wij hebben bepaalde voorwaarden voor het versturen van pakketten en daar hoort ook een maximum en minimaal formaat bij dat u via ons kunt versturen. Dit dient u van te voren op te meten. Deze informatie kunt u vinden via https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten.