Opgelost door POSTNL: Pakket terug gestuurd naar Coolblue verdwenen bij Postnl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116596
Gebruiker
Bobprince
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zaterdag heb ik een defecte receiver terug gestuurd naar Coolblue. Dit pakket heb ik aangeboden bij het post punt in Gouda en daarbij een verzendbewijs gekregen.

Nu zie ik maandag dat het pakket 30 juni besteld zal worden en op 30 juni is dat gewijzigd naar 1 juli met de mededeling dat het vertraagd is naar 2 juli. Nu kijk ik nogmaals op 1 juli en nu is de barcode gewoon verdwenen.

De oplossing

Mijn pakket terug of de schade vergoeden van € 295.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Bobprince
    Datum
    Inmiddels is het pakket ineens weer zichtbaar, ben ik terug gebeld door PostNL en ben ik weer helemaal tevreden.
  2. Auteur
    Bobprince
    Datum
    Ben terug gebeld door PostNL en pakketje is weer zichtbaar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bobprince
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen