Klacht POSTNL: Pakket terug gestuurd zonder bericht aan ons.

TT

Pakket uit Verenigde Staten is teruggestuurd zonder dat wij dat wisten, kennelijk heeft het een week bij een pick up locatie gezeten zonder dat wij daar ooit bericht van kregen. Nu zeggen ze dat de adresgegevens waarschijnlijk niet klopten terwijl dat niet waar was. De verzender heeft er geld voor betaald en wij hopen dat dit via hun belasting in de VS kan.

Voor de dubbele kosten van verzenden betalen die nu gemaakt moeten worden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat vervelend dat onze pakketbezorger geen briefje bij u heeft achtergelaten.. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Na uiterlijk twee werkdagen zou u hier geen last meer van mogen ondervinden.

TT
Over de telefoon zeiden ze dat ons adres niet in het systeem stond en het pakketje niet opgehaald was bij het drop-off point. Wij hebben hier echter nooit bericht over gehad en nu zit in een container te wachten tot het terug gestuurd kan worden naar VS. Kan wel een maand duren terwijl er kerst- en verjaardag cadeaus in zaten. Geen oplossing dus.