Klacht POSTNL: Pakket terug gestuurd zonder bericht aan ons.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 406280
Gebruiker
TT
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket uit Verenigde Staten is teruggestuurd zonder dat wij dat wisten, kennelijk heeft het een week bij een pick up locatie gezeten zonder dat wij daar ooit bericht van kregen. Nu zeggen ze dat de adresgegevens waarschijnlijk niet klopten terwijl dat niet waar was. De verzender heeft er geld voor betaald en wij hopen dat dit via hun belasting in de VS kan.

De oplossing

Voor de dubbele kosten van verzenden betalen die nu gemaakt moeten worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vervelend dat onze pakketbezorger geen briefje bij u heeft achtergelaten.. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Na uiterlijk twee werkdagen zou u hier geen last meer van mogen ondervinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Over de telefoon zeiden ze dat ons adres niet in het systeem stond en het pakketje niet opgehaald was bij het drop-off point. Wij hebben hier echter nooit bericht over gehad en nu zit in een container te wachten tot het terug gestuurd kan worden naar VS. Kan wel een maand duren terwijl er kerst- en verjaardag cadeaus in zaten. Geen oplossing dus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen