Klacht POSTNL: Pakket teruggestuurd, maar post.nl heeft dit niet eens opgehaald blijkbaar na 14 dagen.

Klachtnummer
# 275306
Gebruiker
Bailey1970
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 22 september pakket terug gebracht naar afhaalpunt van post.nl , betreffend pakket is van Otto.
Niet aangekomen daar, als ik de barcode en postcode intoets staat er; barcode en postcode onbekend.
Dus waar is dat pakket nu??

Gewenste oplossing

Dat het zo snel mogelijk terug komt bij Otto, zo is mijn termijn verstreken van 14 dagen op zicht omdat jullie je werk niet goed doen.
Het regent klachten over post.nl, dus zou een keer grondig hier naar kijken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Laerhoven,

    U heeft een vraag over het pakket dat u onlangs retour heeft gezonden. Het spijt me dat dit pakket nog niet is aangekomen.

    Ik had dit graag direct voor u willen bekijken, maar u heeft helaas de barcode van het pakket niet vermeld. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit nog aan mij door te geven?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen